Før du kontakter os kan det være, at du kan finde svaret her. Ellers er du meget velkommen til at skrive til os.
Husk at vi også løbende opdatere vores artikel-arkiv med besvarelser på spørgsmål, som er relateret til kajakker, SUPs, tilbehør og vandsport generelt - den finder du her.
FAQ'en her er omhandler, hvordan du handler her på siden og besvarer spørgsmål af lignende karakter. Finder du ikke svar i FAQ'en eller på vores helpcenter, så skriv - klik her for at sende os en mail.
Q: Kan jeg betale ved bankoverførsel?
A: Ja, det kan du godt. Du kan overføre til Handelsbanken til 7642 0001476060. Ring på 61718926 før du handler, hvis du er i tvivl. Så hjælper vi dig.
Q: Kan jeg betale med EAN?
A: Hvis du handler som institution eller virksomhed, så kontakt os på mail eller telefon. Så finder vi den mest hensigtsmæssige måde, at fakturere på.
Q: Jeg er studerende, kan jeg så få rabat?
A: Ja, du kan få 5% i studerabat på alle de varer du køber - også fra TILBUDSPRISEN.
Du skal sende en mail til shop@sitontop.dk med et billede af et gyldigt studiekort, så vil du få tilsendt en rabatkode.
Q: Min vare er defekt eller forkert. Hvad gør jeg?
A: Har du modtaget en forkert eller en defekt vare, så skal den sendes til Sitontop.dk, Ingridsvej 12, 8600 Silkeborg. Det er vigtigt, at den ikke bliver sendt tilbage til fjernlageret, men adressen i Silkeborg. Er du i tvivl om noget, så ring til Tonni på 61718926 eller send en mail på shop@sitontop.dk.
Q: Hvis jeg sender min vare retur, får jeg så refunderet fragten også?
A: Nej, du får desværre ikke refunderet fragten på returvarer. Du skal selv afholde fragten for, at få sendt varen retur.
MEN du får den betalte fragt retur fra da du købte varen.
OBS: I tilfælde af, at vi har lavet en grov fejl eller varen er defekt, så vil returfragten på varen blive refunderet.
Du kan nemt og hurtigt købe og printe en returlabel her.
Q: Kan jeg prøve en kajak eller en SUP?
A: I flere tilfælde ja. Vi har ofte nogen forbi for, at prøve en kajak eller en SUP på Silkeborg Søerne (Går i vandet ved Indelukket).
MEN lageret i Silkeborg er meget begrænset, da det primære lager er i Greve. Men vi tager ofte nogle modeller til Silkeborg på opfordring og til prøveture.
Q: Kan jeg selv afhente mit køb?
A: Som udgangspunkt ikke. Men det kan være en mulighed, at afhente en ordre på lageret i Køge eller i Silkeborg - efter forudgående aftale.
Ring til Tonni på 61718926 eller send en mail til tonni@sitontop.dk
Q: Har I en butik, hvor man kan komme og kigge og få vejledning?
A: Nej, vi har ikke en fysisk butik, men vi har et showroom/lager, hvor vi gerne viser ting frem og rådgiver dig. Det skal ske efter aftale.
OBS: Adressen på showroom/lager er Hjaltesvej 16, 8600 Silkeborg.